... ali


... ali kaj ustvarjamo pri krožku v šolski računalnici ...

sobota, 9. marec 2013

MOJ PRIJATELJ



Moj najboljši prijatelj Gaj ima dobro srce. Zelo malokrat se razjezi, sploh pa name. Ima skuštrane lase, rjave oči tako kot jaz in rjave lase. Njegova najljubša žival je netopir. Rad se igra s menoj. Sovraži sesanje. Njegova najljubša številka je štiriinšestdeset, njegova najljubša barva je črna.

Ruj



Moj najboljši prijatelj je David. Zelo je prijazen, a se hitro  razjezi. Veliko igra igrice na računalnik, ampak še nima očal. Ima sestro Saro, ki nagaja. Je en mesec starejši od mene, ampak sem močnejši. Ima rumene lase. Je suh in velik. Ni hudoben. Ima močno postavo.


Luka M.


Moja najboljša prijateljica je Tinkara. Živi v hiši s petimi otroki in ona je ena od njih. Rada ima judo. Ima modre oči. Razveseli jo, ko gremo  skupaj na počitnice. Tam se zabavava in ustvarjava.   

Brina 



Moja najboljša prijateljica je Eva Kosmač. Je prijateljica iz vrtca. Rada se igram z njo zato, ker je prijazna do mene. Ima dolge lase, so rjave  barve in jih ima spete v čop. Ima belo elastiko, ki se svetlika. Živi na Kolezijski ulici. Ima rjave oči in kratke trepalnice. Njena najboljša prijateljica je Maša. Njena najljubša žival je pes. Njena najljubša barva je turkizno zelena. Skupaj se zelo smejiva. Hodi na isto šolo kot jaz. Obe hodiva v isti razred. Izpadlo ji je že osem zob. Hodi na gimnastiko in računalniški krožek in na likovni krožek, vse tako jaz. Nikoli se še nisva skregali in se tudi ne bova. Skupaj sva tudi gradili zid iz snega. Skupaj se igrava velikokrat in se zelo zabavava.

Eva P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar