... ali


... ali kaj ustvarjamo pri krožku v šolski računalnici ...

nedelja, 12. maj 2013

IZ ZRAKA



Jaz sem rožnati oblak. Živim v  RIU DE JANEIRU. Tu je zelo vroče. Naokrog vidim palme. Imam prijateljico, ki ji je ime Noč-Dan. Skupaj se igrava v vodi. Enkrat  je prišel hudoben človek. Hotel naju ukrasti in naju raztrgati. To mu na srečo ni uspelo, zato se še naprej veselo igrava.   
                                                                 
BRINA STANIŠA



Sem poletni oblak. Imam veliko prijateljic in prijateljev. Živim nad New Yorkom. Rada gledam ljudi, ki so pod mano. Vidim avtomobile in velike stolpnice. Štejem ljudi in to je res. Vidim veliko padalcev in padal. Grem tudi k svojim prijateljem. Velikokrat se smejem, predvsem takrat, ko se igram s pticami.

Ana



Jaz sem oblak modre barve. Sem poletni oblak. Živim v Riu de Janeiru.
Ime mi je Noč - Dan. Moje prijateljice so Noč, Smetanca in Rožnati oblaček. Najraje gledam ljudi pod mano. Nekateri se igrajo, drugi delajo na vrtu, spet tretji se sprehajajo po mestu.

Daša



JAZ SEM BELI OBLAK. IME MI JE SMETANCA. SEM MINI OBLAK. SEM PUHASTI OBLAK. LETAM NAOKOLI PODNEVI. RADA IMAM VETER IN METULJČKE IN RADA VOHAM ROŽICE. LETAM NAD TRAVNIKI. VIDELA SEM ŽE TRI DEKLICE IN DESET DEČKOV. VSAK DAN ŠTEJEM LJUDI, KO PRIDEJO NA TRAVNIK. IMAM TRI PRIJATELJICE, TUDI ONE SO OBLAKI. IME JIM JE NOČ, DAN IN ROŽNATI OBLAK. SKUPAJ SE IGRAMO OB SONČNEM ZAHODU IN KO SE ZDRUŽIMO, POSTANEMO ROŽNATE.

EVA KOSMAČ



Sem nevihtni oblak. Nastajam samo, ko je nevihta. Velikokrat zadanem v kakšno drevo. Imam prijatelje Toneta, Miha, Marka in Škripca, tudi oni so oblaki. Pod sabo vidim deževni gozd. Pogosto se spustim dol in sem v gozdu. Takrat se grem z živalmi skrivalnice.

Gaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar